핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


(SNSD) feat Super Junior Sungmin Beautiful Girl & Honey Honey

تامیدوارم از اهنگش لذت ببرید من که خیلی میدوستمش............

http://up.vatandownload.com/images/29asdewq0u8723zksrej.jpg

لینک دانلود: www.mediafire.com/



نظرات شما عزیزان:

Sayo
ساعت16:18---6 مهر 1390
منم خیلی این 2تا آهنگو دوست دارم ... کلا خیلی باحاله

Sayo
ساعت16:11---6 مهر 1390
فریبا جون سلام ... خوبی عزیزم؟؟؟
خیلی خیلی خیلی ببخشید که اینقدر دیر بهت سر زدم ... واقعا شرمنده و خجالت زده ام
هرباز که بهت قول دادم که میام ولی نیومدم ... راستشو بخوای الان خیلی گیرم ... راستی منم آپ کردم
می خوام الان کلی برات کامنت بذارم ... پس از الان شروع می کنم


roya
ساعت22:52---5 مهر 1390
مرسی من دانلودش کردم خیلی قشنگ بود ، اصلا اولش صدای مینی بود که به آهنگ طراوت بخشید و به نظرم ته یان هم عالی خوند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:superjunior, | موضوع: <-PostCategory-> |